Galeria El Claustre, de Girona
Del 20/04/2012 al 19/05/2012
Quan es va en gòndola, les voreres que en alguns lloc voregen els canals, assumeixen davant els ulls la importància d'un escenari, posadas davant el seu mateix nivell, i les figures venecianes, anant d'un lloc a l'altre contra la desgastada escenografia de les seves casetes de comèdia, ens donen la impressió de membres d'una inacabada troupe dramàtica.
Aquest text, extret del catàleg de l'exposició ens introdueix en el contingut temàtic de la nova exposició del pintor Santi Roca D. Costa, amb obres plenes d'intencionalitat i complicitats amb l'espectador.
La inauguració va tenir lloc el divendres 20 d'abril, i va comptar amb la presència de l'artista, de Miquel Mascort, propietari de la galeria, i Sílvia Planas, la directora del Museu d'Història dels Jueus de Girona, qui en va fer la presentació, tot establint nexes entre els jues expulsats de Girona el 1492, i la ciutat de Venècia, que va acollir molts dels foragitats pel Decret dels Reis Catòlics, de la nostra ciutat.
(Ampliar)
- Un moment del parlament de Santi Roca D. Costa.